Optimale scanfuncties voor uw kantoor

Geïntegreerde scanfuncties
Het digitaliseren van documenten is een onmisbaar onderdeel van het alledaagse kantoorleven geworden. Daarom zijn veel TA Triumph-Adler MFP’s standaard al uitgerust met geïntegreerde scanfuncties waarmee eenvoudig en snel documenten gedigitaliseerd kunnen worden naar PDF, TI FF of JPEG -formaat. De digitale documenten kunnen naar diverse bestemmingen worden verzonden voor verdere verwerking. 

Scan to application (twain) 
Met de ondersteuning van TWAIN kunnen gebruikers gescande documenten rechtstreeks importeren in een toepassing (zoals Photoshop of Documentsystemen).

Scan to e-mail
Met deze functie kunt u gescande documenten e-mailen via het netwerk. E-mailadressen kunnen rechtstreeks worden ingevoerd op het gebruikerspaneel van uw MFP, worden gekopieerd uit het geïntegreerde adresboek of opgehaald bij een adresserver (LDA P- server). Gebruik van de e-mailfunctie in plaats van fax levert aanzienlijke besparingen op de telecommunicatiekosten. Behalve een netwerkverbinding is natuurlijk ook verbinding met een e-mailserver vereist. 

LDAP-ondersteuning 
LDAP-ondersteuning voor Scan to E-mail stelt u in staat de interne adresserver (LDA P- server) van het bedrijf te gebruiken voor de functie Scan to E-mail. Het grote voordeel van deze functie is dat hiermee toegang wordt geboden tot een centraal onderhouden bedrijfsadresboek, waardoor het MFP-beheer aanzienlijk wordt vereenvoudigd. Gebruikers kunnen op het gebruikerspaneel van de MFP hun eigen e-mailadresboek openen. In het bijzonder grote bedrijven profiteren van de mogelijkheid dat op het MFP-paneel rechtstreeks grote aantallen e-mailcontacten kunnen worden gekozen zonder ze allemaal volledig te hoeven intoetsen.

Scan to folder
 SMB
Met Scan to SMB kunnen gebruikers gescande documenten rechtstreeks verzenden naar een computer map en daarin opslaan zodat gebruikers via het netwerk altijd toegang tot het document hebben. FTP – Met Scan to FTP kunnen gegevens ook rechtstreeks op een FTP-server in het netwerk worden opgeslagen. Het grote voordeel van deze functie is dat gescande documenten toegankelijk zijn vanaf alle platformen, niet alleen maar vanaf Windows. 

Document box 
Document Box maakt het gebruikers mogelijk om af te drukken of gescande documenten op te slaan in een folder naar keuze op de harde schijf van de MFP. De opgeslagen documenten kunnen daarna, wanneer nodig, eenvoudig via het gebruikerspaneel weer worden opgehaald en verwerkt. Door middel van een miniatuurweergave van de eerste pagina is de gebruiker er van verzekerd dat het juiste document wordt geopend. Maar het hoeft niet alleen bij het opgeslagen document te blijven. U krijgt geheel nieuwe mogelijkheden voor het gebruik van uw documenten. Maak nieuwe documenten van afzonderlijk opgeslagen content en ontwerp een nieuwe lay-out voor het printen, sla content op of druk hem af door middel van een USB-opslagmedium.



Document Box biedt de volgende functionaliteiten:

  • Iedere gebruiker een eigen documenten box om documenten op te slaan
  • Opslaan op USB stick
  • Opslaan van documenten afkomstig uit applicaties
  • Afdrukken vanaf USB stick

Uw voordelen op een rij:

  • Verhoogde efficiëntie van de bedrijfsprocessen door het gebruik van gedigitaliseerde documenten
  • Tijd en kostenbesparing door de snelle beschikbaarheid van gedigitaliseerde documenten

Effectievere werkprocessen door geavanceerde data distributie (scannen naar e-mail, scannen naar PDF, scannen naar map

Selectie uit onze producten



    Sluiten